tisdag 3 april 2012

Lite cykel och löpintervall

Glömmer ofta att ta bilder när jag tränar och det är ju inte konstigt eftersom jag har fullt upp med träningen hehe
Men som ni ser var det cykel och löpning idag.

Cykeln var bara transportsträcka till och från Kviberg och det var massa vägbyggen så jag hade ingen möjlighet att trycka på, men när jag var framme så passa jag på att köra upp och ner för en backe med tunga växlar medans jag vänta på att Micke skulle komma.
Medans hans dotter är inne och tränar Karate där så sprang vi utanför, det är en liten rundkörning på 2-300m som vi låg och mata varv efter varv och i denna banan finns en trappa som vi spurtar upp för.
Många varv blev det och efter 25 min fick det räcka då alla spurter hade börjat möra benen bra, körde lite fys och stretch för att sen cykla hem igen.
Ett lätt pass men skönt : )

Nu har jag även anmält mig till en boot camp genom kristinedals träningscenter som skall gå i Skatås varje Torsdag fram till sommaren och nu på Torsdag är det Army training på schemat, skall bli skitkul : )

Imorgon drar jag och inhandlar ett par riktiga löparskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar