tisdag 17 april 2012

fortfarande för sjuk för att köra hårt!

2 dagar på Kristinedal har det fått bli pga det ruggiga vädret och förkylningen som inte vill lämna mig, jag kan visst inte hård köra som jag trodde men det funkar åtminstånde att träna : )
Igår blev det en lätt simträning där jag focuserade på att träna tekniken i frisim.
Idag tog jag en lätt löprunda på bandet i 30 min och fastän jag körde lugnt så tok svettades jag men det kändes ändå gött. Dom har ställt upp en sandsäck där inne nu som står på en tyngd och den kunde jag så klart inte låta bli att köra på, jag testade den förts när jag kom med en kraftig rundspark och opps det var den inte stark nog för då den for rätt in i en maskin som stod brevid hehehe, men efter löprundan flyttade jag ut den en bit och körde en rond med boxning och då jag inte kan slå på en säck utan att få vara explosiv fick jag ge mig efter 2 min för detta var kroppen inte mogen för där hjärtat rusa och pulsen gick upp i 180 : )
I will be back : )
Imorgon är det simskola innan jobbet, hoppas det inte gjorde för mycket att jag missade förra veckan och att dom kör repetion på det dom gjorde sist.
See you...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar