söndag 15 april 2012

En strålande Söndag

Ja jag säger då det, denna virusen jag burit på var mig en seg jävel, varje dag har jag trott att nu blir jag frisk men lika besviken och frustrerad har jag varje dag fått insett fakta att det blev jag inte.
Men det är bara en rethosta och snörvlande kvar nu så jag kunde inte låta bli att ta mig en liten cykeltur då vädret var så härligt, jag trampade runt en liten strecka på 2 mil i stan och bara njöt av solen och lugnet.
För att kolla hur kroppen svara på lite ansträngning så drog jag på en del när vägarna var bra, kunde ligga i 35 km h utan problem på rakorna och testade även att trycka upp mig till 40 km h som också funka utan att jag fick ont i bröstet, visst en liten hostattack blev det men nu är jag helt klart mogen för att börja hårdköra framöver : )
Stannade till vid Operan och njöt medans jag fick i mig vatten, jag har blivit lite förälskad i denna plats, framför allt gillar jag kontrasten mellan barken Viking och Läppstiftet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar