fredag 6 april 2012

Hög feber och förbannad

 Ja det är helt otroligt, igår på jobbet börja halsen värka och under dagen steg febern så nu sitter jag här på tåget på väg till Strömstad och kokar där värktabletten jag tog inte funkar alls.
Jag har tagit med mig löpar stoff i hopp om att skiten är borta i morgon för morsan & farsan bor på daftö där det är helt underbart att springa ute på öarna med en fantastisk natur och havsluft i lungorna.
Jag hade turen att jag sett fel på datum ang boot campen för den börjar nästa Torsdag : )
Det känns lite som en förbannelse med dessa sjukdommar så fort jag börjar komma igång men, men tror det är lilla Maya som smittar mig då hon har varit mycket förskyld i det sista, efter regn kommer solsken ; )
Tjejerna mår åtminstånde bra, dom sitter nu och spelar Uno.
Glad påsk till er alla : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar