onsdag 25 april 2012

Dubbla simpass idag


Snygga ben hehe
Badenbaden med prottedrink


Dagen började med simskolan i Valhalla, jag fick kämpa på med andningen i vanlig ordning men jag tror stenhårt på att detta skall bli bra till slut : )
Efter jobbet hade jag planlagt att köra ett löppass men ändra mig till att ta ett simpass till för det har blivit alldeles för lite av den varan i det sista. Det blev 45 min i Kristinedals simhall där jag bestämde mig för att bara träna frisim, jag är ta mig fan lika slutkörd efter 25m fri som jag är efter 1000m bröst hehe. det börjar jättefint dom första andningarna men ganska snart så känns det som om lungorna krymper och det blir bara svårare och svårare att andas ut en längre stund vilket slutar med att luften är helt slut efter 25m och jag flåsar, men, men det är bara att nöta på så kommer rytmen till slut : )

Här nedan kan ni se hur illa ställt det är med min frisim idag, där jag kör 25m ok men får problem på nästa 25:a tillbaka.


Fick lämnat in min cykel på service idag och skall hämta den på Fredag, det visar sig att det inte går att höja styret mer så jag får leta efter någon lösning på detta för på Måndag skall jag köra en runda på minst 10mil och det hade ju varit trevligt att sitta hyffsat ok då: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar