lördag 31 mars 2012

Ett tufft spinningspass!

Igår tog jag det lugnt men fick en go långpromenad i jobbet på 3 tim ute i Torshamnen : )
Men idag väntade ett tufft spinningpass där Kristinedal bjudit in en tuffing från Halmstad, tyvärr så tror jag reklamen för detta skrämde bort många istället för att locka, vi var nog inte fler än 10-12 st.
Passet gick ut på att våga ligga med motstånd hela tiden och det var i stort sett bara uppförsbackar som gällde där pulsen fick gå upp till nästan max, tyvärr så vill jag alltid för mycket så min puls var uppe i max några gånger med mjölksyra som följd och jag körde med lite för höga växlar, detta gör mig så klart bara gott då min benstyrka behöver bättras på : )
Även om våren e här nu och det är dax att ta ut racern så tror jag att jag skall lägga ett spinningpass i veckan för här kan man maxa totalt utan risk för olyckor *S*

Mycket nöjd med spagetti ben trycker jag snabbt i mig en återhämtningsdrink och fyller på med vatten.


Maya fick följa med eftersom Anita åkt bort i helgen, tur att dom har barnpassning här : )

Nu skall vi ha en mysdag med påskpyssel och i kväll blir det pizza på menyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar