måndag 12 mars 2012

Bang, bang she shot me down


Bang bang, i hit the ground, bang bang, my baby shot me down med sin förskylning : )

Anita har legat döds sjuk hela helgen, jag brukar klara mig när tjejerna är sjuka men sent i Söndags kväll börja halsen svullna och på väg till jobbet så vände jag om hem och kröp ner i sängen då kroppen sa ifrån och det värkte i varenda led i mig. Skall jag kunna komma in i ett flow igen med träningen så måste jag ta sånt här på allvar och inte jobba bara för att jag kan.

Idag mår jag hyffsat bra, lite efterdyningar är det men inte värre än att jag kan röra på mig lite.

Jag satte mig på cykeln och trampa i lugna ro, fick med mig lite barnprogram med Maya : )

Jag började tok svettas efter bara några minuter så det fick räcka med 30 min.

Imorgon borde det inte vara några problem med att ta en lugn löprunda, tror jag tar turen bort till Operan den är c:a 8 km.



Här är en go kille jag hitta på youtube, tror hans förutsättningar för en Iron är lite bättre än mina hehehe
http://www.youtube.com/watch?v=-lBvfXfp5p8&feature=related

2 kommentarer:

  1. Fy bubblan... du är inte bara förkyld.. du är lite sjuk i huvudet också! *ha ha ha*

    SvaraRadera
  2. hehehe Ja lite sjuk i huvudet är en förutsättning för att kunna plåga sig igenom detta : )

    SvaraRadera