måndag 19 mars 2012

Lek & Plask

Har hostat en del i dag med ont i bröstet som följd men annars känns det mycket bättre nu, så varför inte ta en tur till simhallen det är ju snällt mot kroppen : )
Var lite sen iväg och hade lovat att ha fixat middag hemma till kl 18 så jag drog på mig träningskläder och packa ryggan med bad stoff, simmhallen ligger bara 500m bort så jag sprang iväg med full speed då jag var sen "pang" sa det så sträckte jag ena vadmuskeln hehehehe kan inte annat än skratta åt det, denna gamla kropp måste innse att han inte är någon ungdom längre och måste alltid mjuka upp innan fysisk aktivitet, spelar tydligen ingen roll att det bara är några 100 m : )
Jag hoppa i och körde mest fram och tillbaka, mest lekfullt utan mål & mening. Det blev 45 min totalt och andningen blev fort ansträngd när jag tog i så det blev lite av den varan.
Sträcker ut vaden så gått det går och joggar sen lungt hem.
Middan blev en halv timme försenad : )
Kan nog bli lite fys m,m med Micke i morgon, tror jag ser slutet på förkylningen nu *S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar