söndag 11 mars 2012

Skön Söndag


På gymet i Skatås kan man hitta på mycket kul : )




Micke kör lite step up : )




Idag sov jag ut vilket var välbehövligt, jag har 2 stora problem som jag måste få ordning på fortast möjligt och det är min sömnbrist och dåliga intag av mat.

Nu fick jag åtminstonde sova ut ordentligt men hade ont i hela kroppen när jag vakna pga Maya som sovit hos oss inatt och den ungen ligger på tvären och sparkar hej vilt hehe.

Jag lagade en ordentlig grötfrukost och kolla tjejernas 30 mila på tv i väntan på att Micke skulle ringa för en tur upp till Skatås.

Min plan var att cykla "UPP" till Skatås och där springa 8:an i lugnt tempo för att sen trampa "NER" till Gamlestan igen.


Så blev det nu inte : )


Vi cykla upp till Skatås och började jogga men det tog inte lång tid tills jag kände av sträckningen från igår och då bestämde jag mig fort för att nöja mig med 2,5 :an sen så tog vi en tur upp till utegymmet istället och körde av lite övningar där.

Detta blev en härlig söndagsutflykt där kroppen åtminstonde fick rört på sig lite och lungorna fick i sig lite frisk luft : )








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar