torsdag 26 juli 2012

Träningsläger dag 3

 Äntligen har det blivit lite sommar här och jag starta dagen med en liten joggingtur till Daftö Camping där jag postade en del brev. Här ligger Norrmännen packat vid den lilla polen så man får lite känslan av att befinna sig i syden : )
Daftö bron!

När jag kom hem tog jag ut farsans hantlar och körde lite fys, kom även på att gungan på tomten funka jättebra som en TRX där jag kör bål.
Syrran kom hit med sina ungar och när dom hoppa in i bilarna för att åka till stranden så passa det mig fint att tempocykla dit ut (Saltö) dom tog med sig min våtdräkt så jag fick kört en 1000:ing för att sen tempocykla hem igen. Det var gött att få känna saltvattnet i käften för det är ju i havet som IM går, det är klart vatten här så man fick lite panik när man höll på att simma in i brännmaneter haha

Nu kände jag att min ben måste få återhämta sig lite så i morgon skall jag bara njuta av sol & bad (självklart simmar jag en sväng samtidigt) kan helt klart få slinka ner någon öl också : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar