tisdag 3 juli 2012

Cirkelträning ute

 Kolla vad mycket mer än att undvika vind som ett tempostyre kan användas som, dom är ju perfekta som skohållare när man skall cykla någonstans där man vill kunna byta till löpardojjor hahaha
 Det var just vad jag gjorde idag, cyklade upp till Skatås på mina trötta ben där jag körde en timma med olika cirkelträningsvarianter. Här ovan är en go gräskulle, jag springer med lite tempo upp, joggar baklänges ner (tycker det känns gott för vadmusklerna) armhävningar där nere för att sedan kuta upp igen.
Då mina ben är möra nu så blev det bara 5 rundor så här och lite spännsthopp upp på balkarna ni ser borta vid min cykel.
Efter kutningen så körde jag en del varianter på gymet för överkroppen. Här nere ser ni ett klipp på en enklare variant med 3 övningar. Jag satte ihop några varianter innan det blev stretsching och dax att cykla hem för lite mat : )
   
I morgon fååååår jag inte plåga benen mer för dom måste få återhämta sig helt nu, för nästa vecka kommer det att bli riktigt tuff körning. Jag har bestämt att köra på gymet inne i morgon hur jävla fint väder det än är : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar