onsdag 4 juli 2012

Ro, ro, ro ta det med ro

 MAAT!
När man Precis är  hemkommen från Gymet sitter det fint med käk, en stor god sallad och till detta blev det även 2 st köttfärsfyllda Pitabröd : )

Bortsett från lekstugan hemma i köket så har jag även kört ett seriöst pass på gymmet idag.
Mina vadmuskler har blivit stenhårda efter gårdagens back intervall m,m så nu skulle benen få vila ordentligt.
Detta löser jag med att sätta mig ner på den behagliga inte alls smärtsamma roddmaskinen hahaha. Ställer in den på 1 mil och börjar första 1000:ingen med lätt motstånd som uppvärmning sedan slår jag över till max motstånd och börjar mata km efter km med full focus på perfekt teknik där jag la extra kraft i dragen så det i stort sett bara blev ryggen som fick jobba (spänner gott i magen också) så nu var det ingen tempokörning alls och jag strunta helt i tiden (smart träning) milen tog 48 min och jag kunde så klart inte låta bli att skrika ut lite och tokköra sista 500m : )
Efter detta blev det en del magövningar och stretsching för att sedan promenera hem till en god middag *S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar