tisdag 8 maj 2012

5:an i Skatås med sommarkänsla : )

 Ville få mig en sista löprunda innan Lördagens löpning så jag drog till Skatås och fick njuta av en fin kväll.
Min handled har börjat pulsa mer och mer i det sista och på jobbet idag var det riktigt jobbigt, jag försöker använda den så lite som möjligt men det är svårt att låta bli ibland.
Men en löprunda fick det iallafall bli och tanken var att jag skulle ta 8:an som är mindre kuperad än 5:an men jag lyckades springa fel och hamna på 5:an likt förbannat hehe sprang i mitt vanliga tempo och försökte hålla farten i alla backarna men det var svårt idag och kändes inte lika lätt som vanligt . Varvet tog 25:43 som ni ser på bilderna och jag satte mig på gräsmattan med medhavd drink och njöt av en underbar kväll som lukta sommar : )
Min snusning går löjligt bra, jag tänker inte så jättemycket på den längre och har inte haft ett sånt där tokutbrott som jag hade i Söndags heller : ) får hoppas det fortsätter så här för nu är det bara snack om att jag tar kontroll över mitt huvud och bestämmer att tankarna skall gå till allt annat än denna svarta dyngan.

Nu tar jag det jättelugnt fram till Lördag och får hoppas att sprickan läker fastänn det har börjat göra ont igen, på Torsdag har dom kallat in mig för ny röntgen m,m så vi får hoppas på det bästa och det ser bra ut då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar