lördag 16 april 2011

Va? har jag missat uppdatera : )

Ja det är inte konstigt för här har jag slitit med energin och left som en zombi.



Jag kom aldrig ut på någon löprunda som jag skulle, har varit trött i huvudet efter mycket på jobbet, men det är ju därför det är så viktigt att träna för det ger energi och ett klart tänk som tål stress. men bla, bla vi glömmer och går vidare : )


Idag kom morsan och farsan på besök en snabbis, Maya blev tok glad så klart för farmor har ju alltid något med sig *S* den här gången blev det tuffa sommar skor och lite fräcka kläder och det passar min lilla prinsessa ypperligt som är en liten klädes fantast : )




Ännu roligare var att efter att jag marknadsförde Phunnyface i ett stort Norskt forum så har vi fått jätte fin respons på våra stämplar och 3 st har beställt idag.


Lite jobbigt blev det när jag fick frågan om det är tull på våra brev, jag fick snabbt ta reda på vad som gällde chipping till Norge och det visade sig att så länge värdet i ordern inte överstiger 200:- så var det tullfritt : )Då var det en som sa att det gör inget för det är ju bara att beställa flera omgångar eftersom vi har så låg fraktkostnad : )

Nu håller vi tummarna för den Norska marknaden.Så nu ligger jag här och vakar över eventuella spörsmål från våra Norska kunder, för en viktig sak är ju att visa intresse och ha en god service med att snabbt svara på eventuella frågor.


Hej och hå, så mycket mer händer inte här idag, Hejja Norge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar