söndag 10 april 2011

Sköna Söndag

Idag var det lugna gatan. Jag gick upp 09:30 och var ur sängen 10:30 efter obligatoriska kaffekoppar. Fixade oss en grötfrukost och peppade Maya med att idag skulle hon få lära sig cykla utan stödhjul, hon fick montera bort dom själv (med min hjälp) och sen gjorde vi oss klara för det stora genombrottet *S* Efter några runder och en ordentlig vurpa så fick hon nog, för när det kommer till att inte ge upp så är hon inte lik pappan sin : ) vi får helt enkelt göra detta i flera etapper och det skall nog inte ta så lång tid för det lilla vi körde idag gjorde hon riktigt bra. Resten av dan har bara flytit på utan att jag gjort något spec, jag fick faktiskt tummen ur och marknadsförde Phunnyface på Norges största forum, detta kostar 300:- i månaden men kan nog slå bra, bara idag hade jag över 70 träffar på mitt inlägg och fick även bra kommentarer : ) Det ända jag följer på dumburken går på Söndagar kl 20:00 och heter Mästarnas Mästare ett riktigt Fredrik program som jag riktigt myser med och får både ståpäls och klumpar i halsen när dom visar film från deltagarnas stora prestationer. Efter detta gjorde jag något som jag inte gjort på över 1 år, jag satte mig och spela Poker på net, det var en frirulle spec för svenskar hos 50/50 poker. Det var 78 deltagare med och jag blev 7:a och 100:- rikare hehe Nu är kl 00:00 och här sitter jag klarvaken pga att jag sov en stund på eftermiddan så Dexter här kommer jag igen, morgondagen blir ingen höjdare på jobbet för jag får vara glad om jag kan få åtminstonde 3 tim sömn i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar