måndag 11 april 2011

Hemska Måndag


Ja det blev som jag befara, fick knappt sova 3 tim och dagen på jobbet var en pina.


Så denna dag var bara att låta passera revy.


När jag kommer hem får jag veta att det var löss på dagis och denna gången hade Maya åkt på det lilla krypet också, så Maya och Anita sanera sig med nått medel som tog död på dom medans jag gjorde mitt egna lilla förebyggande knep och grep tag i rakapparaten som jag lät gå lös på hela kroppen hehe, detta är något jag gör ibland ändå för jag tycker det är så gött, jag har lite av hårfobi och gillar slätrakat : )



Denna lilla krabat är nu utrotad hos oss *S*


Det hade även kommit paket att hämta på posten som var en kassaapparat som vi måste ha på mässan vi skall på snart. Jag hade beställt en kassaapparat och en prismärkare, men det visade sig att jag i tillägg hade fått en sedelscanner och ytterligare en prismärkare, men tack och lov för samma pris hehe.


Ögonen går i kors på mig nu och det är inte så mycket som hänt idag så jag lägger mig nu för att se några nya avsnitt med Dexter och hoppas på åtminstonde 5 tim sömn i natt, i morgon skall jag gå en kurs i brandlarm och det är möte, så lite sömn hade gjort gott så man hänger med lite på dom : )


1 kommentar:

  1. Den lindande kronan är också enkel att fake patek philippe använda. Det måste skruvas ur för att lösa klockan. I det första utdragna läget fake rolex kan den primära timmarna flyttas framåt eller bakåt i timme steg för att ställa fake Rolex in en andra tidszon. Datumet kommer att fortsätta i samma riktning. I det andra läget kan minuthanden justeras rolex replica (och med den 24-timmars- och primärtidshanden). Den 24-timmars handen används rolex kopia bäst för hemtid eller, för piloter, den allt viktiga GMT, med timmarna replika klockor visar lokal tid. GMT-Master II är känd för denna funktion för resenärer. Många andra tillverkare erbjuder rolex kopior bara en snabbjusteringsfunktion för sina andra tidszonklockor, vilket är mindre användbart klockor kopior när man reser.
    Med GMT-Master II är det också möjligt att justera ramen (som spärrar i timme steg) för att visa en annan tidszon - till exempel om du är i USA och arbetar med ett tyskt företag. Om du vrider ramen så att GMT-handen visar tiden i önskad tidszon kan du omedelbart se om dina affärspartner kan vara tillgängliga eller inte. Sammantaget ger GMT-Master II mycket praktiska tidszonfunktioner.

    SvaraRadera