tisdag 12 april 2011

Inget nytt!


Ja det börja bra, 07:10 väcker Anita mig efter att jag stängt väckarklockan i sömnen.

Så typiskt med tanke på att jag lovat han som håller utbildningen i brand att jag skulle möta upp honom 07:30 och hjälpa till, visst allt löste sig och jag han till jobbet 07:50 10 min innan utbildningen skulle börja, men en sådan start på dan är ingen höjdare : )


Denna trista regniga dag flöt på bra bortsett från att jag inte kom iväg från jobb förän 16:30 med resultat att man blir sittande i dessa trevliga köer med stressade människor som tror att dom vinner massa tid genom att byta fil stup i ett och knör sig inn som om det vore självklart att dom har rätt att köra före alla andra "suck" för det påverkar ju inte alls att köerna pga av dessa egon blir ännu längre.

men, men, trots mitt gnäll här så har jag lärt mig att inte hetsa upp mig på tokarna utan njuter av musiken i bilen och ser ut med ett smil på läpparna : )



Väl hemma så har jag inte tatt för mig någonting annat än surfat runt och jobbat lite med Phunnyface, och som det ser ut nu kan jag nog somna innan 00:00 idag : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar