torsdag 26 juli 2012

Träningsläger dag 4


Kolla in hur killen försöker dölja fettvalkarna med att korsa armarna över magen hahaha

Ja idag blev det inget annat än sol och bad med hela la familia. Jag tog så klart med våtdräkten och körde en 1000:ing, farsan hade med sig undervattenskameran och filma mig  så jag kunde se hur det ser ut tekniskt (kommer nog upp här senare) sen hade han med sig iskalla öl och det satt så där löjligt gött i denna hettan : )

Vi promenerade bort till Daftö camping med ungarna nu på kvällen för att titta lite på circusen och äta glass (ursäkta mitt språk till er som campar) och varje gång jag är där förvånas jag över hur man kan tycka detta är en avkopplande semester att ligga packade som sillar med ungar som härjar överallt?
Visst Daftö Camping är tydligen extrem men själv skulle jag inte stå ut mer än en dag : )

Hoppas ni haft en lika härlig dag som jag, i morgon står det löpning på chemat och jag cyklar inte mer nu så jag har lite kraft i benen till hemresan som ser ut att bli på Söndag då det tydligen skall ösregna Lördag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar